În temeiul dispoziției primarului nr. 372 din 20 septembrie 2024, Primăria municipiului Bălți anunță extinderea serviciilor oferite în cadrul oficiului „Ghișeul unic” pentru a eficientiza procesul de consultare a populației, îmbunătăți interacțiunea cetățenilor cu administrația publică locală și spori transparența activităților acesteia. Măsurile implementate au ca scop crearea unui climat de încredere între cetățeni și administrația publică locală, întreprinderile municipale. Despre aceasta anunță Primăria municipiului Bălți.
Programul de activitate al ghișeelor din cadrul „Ghișeului unic” este stabilit de la 09:00 la 15:00, cu pauză de masă între orele 12:00 și 13:00. Fiecare ghișeu va fi deservit de specialiști desemnați din diferite subdiviziuni ale Primăriei municipiului Bălți, după cum urmează:
– Ghișeul nr. 1: IOM – persoana desemnată din partea organizației;
– Ghișeul nr. 2: Serviciul acte permisive din cadrul DS – Caraulan Diana, specialist principal;
– Ghișeul nr. 3: Serviciul acte permisive din cadrul DS – Straticiuc Vadim, specialist principal;
– Ghișeul nr. 4: Serviciul acte permisive din cadrul DS – Rusu Angela, șef serviciu;
– Ghișeul nr. 5: Direcția secretariat – Svatuța Cristina, specialist principal;
– Ghișeul nr. 7: ÎM „GLC” – Sozontova Natalia, specialist;
– Ghișeul nr. 8: Direcția comerț – Lazur Daria, specialist principal;
– Ghișeul nr. 9: Secția publicitate – Mihailova Irina, specialist principal;
– Ghișeul nr. 10: Direcția evidență contabilă – Galușca Svetlana, specialist;
– Ghișeul nr. 11: Direcția proprietate municipală și relații funciare – Cobîlaș Sergiu, specialist principal;
– Ghișeul nr. 12: Direcția sănătate – Nistor Anna, specialist principal;
– Ghișeul nr. 13: Direcția de colectare a impozitelor și taxelor locale – Tcaci Rimma, șef direcție;
– Ghișeul nr. 14: Direcția arhitectură și urbanism – Macovschi Ivan, șef interimar direcție;
– Ghișeul nr. 17: Serviciul acte permisive din cadrul DS – Popenco Anastasia, specialist.
Această extindere a serviciilor vine în sprijinul cetățenilor municipiului Bălți, facilitând accesul la consultanță și servicii administrative într-un singur loc, contribuind astfel la creșterea eficienței și transparenței în relația cu autoritatea publică locală.