Ministerul Educaţiei al Republicii Moldova anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor de director al următoarelor instituţii de învăţământ:
- Gimnaziul Corjova, r-nul Dubăsari;
- Școala-internat specială pentru copii surzi și hipoacuzici, or. Cahul;
- Școala-internat specială pentru copii cu restanțe poliomielită și paralizie cerebrală, or. Hâncești;
- Școala-internat auxiliară, s. Congaz, UTA Găgăuzia.
La concurs pot participa cetăţeni ai Republicii Moldova, cu studii superioare universitare, care au o vechime de muncă în activitatea didactică de cel puțin trei ani, la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu au împlinit vârsta de 65 ani, cunosc limba română, nu au antecedente penale, sunt apţi din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei, nu au fost concediaţi în ultimii 5 ani pe baza art. 86 lit. g)-n) din Codul Muncii.
Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de conducător al instituţiei de învăţământ depun dosarul de concurs, în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director-adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr. 163 din 23 martie 2015, personal sau prin reprezentant (la Secția Secretariat a ministerului, biroul 446), prin poștă sau e-mail, în termen de 30 de zile calendaristice din ziua publicării anunțului, începând cu data de 29 iunie 2017.
Dosarul de concurs cuprinde următoarele acte obligatorii:
- copia actului de identitate;
- copia/copiile actului/actelor de studii autentificate;
- copia/copiile actului/actelor autentificate ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic;
- copiile actelor care atestă formarea profesională continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, statutul de expert/evaluator național/internațional, lista publicațiilor didactice și științifice;
- copia carnetului de muncă autentificat;
- Curriculum Vitae de model Europass;
- certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberate de psihiatru/narcolog) pentru exercitarea funcției;
- cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
- proiectul planului de dezvoltare a instituției pentru 5 ani;
- lista actelor depuse, cu paginile numerotate, în 2 exemplare.
Actele vor fi depuse la Ministerul Educaţiei, bir.446, până la 28 iulie 2017.
Telefon de contact: 0 22 23 44 49, 0 22 23 33 20.
Mi multe detalii vezi AICI.