Conform Legii nr. 239 din 13.12.2008 privind transparența în procesul decizional și Strategia națională de edificare a societății informaționale „Moldova Electronică”, precum și principiul transparenței – care este baza unei guvernări democratice, zilnic președintele raionului Dubăsari, realizează un program vast de activitate, care vine să soluționeze cît mai rapid problemele instituțiilor din subordine, pentru a nu perturba viața locuitorilor raionului Dubăsari.
1. Audiența cetățenilor
- 2 persoane – angajarea în cîmpul muncii, locuitori ai com. Coșnița
- 1 persoană – petrecerea practicii de licență în cadrul CRD, locuitor s. Doroțcaia
2. Ședințe de lucru, întruniri oficiale
- 830 Ședință operativă “Cu privire la activitățile realizate pe săptămîna precedentă și cele planificate pentru săptămîna curentă”, cu participarea șefilor secțiilor și direcțiilor CRD, și directorii/administratorii instituțiilor din subordinea CRD.
- 0900 Ședință de lucru privind plîngerea parvenită la CRD din partea unui grup de locuitori ai com. Coșnița, în legătură cu lucrările necalitative realizate de Autoritatea publică locală de nivelul I pe așa zisul “Drumul mare”, cu participarea angajaților CRD care locuiesc în com. Coșnița.
- 1214 Ședință de lucru în biroul președintelui, privind stabilirea graficului deplasărilor președintelui raionului la instituțiile de învățămînt pentru a înmîna diplomele și premiile cîștigătorilor la Olimpiada raională, cu participarea șefului DÎTS, dna L. Braducean, șefului SPPT, dna A. Pancov și șefului SITRP, dna Ec. Racoveț.
- 1513 Ședință de lucru privind propunerile unor modificări în legislația Republicii Moldova, pentru vizita ministrului ecomoniei în teritoriu, cu participarea șefului DDEIRT, dna L. Cazac.
- 1400 Ședință în biroul președintelui cu dl Gh. Macari, președintele COOP Coșnița.
3. Semnarea actelor și analiza scrisorilor interne și externe
- 10 demersuri cu solicitări de finanțare
- 4 scrisori
- 2 cereri
Elena Ivanov