„Noi activăm şi pe piaţa locală, dar şi la export, conştientizând faptul că ne revine o dublă misiune: să facem faţă solicitărilor existente pe piaţa internă, să asigurăm produse de export de înaltă calitate, deoarece e vorba şi de imaginea Republicii Moldova”, a declarat Directorul Fabricii de Sticlă din Chişinău, Pavel Perju, în cadrul unui interviu pentru Curentul.
„La concret, în prezent, Fabrica produce circa 4300-4400 tone de sticlă pe lună. Articolele din sticlă variază de la borcane de 314 ml în volum până la 5 litri, sticlele – de la 250 ml până la 1 litru. Cele mai solicitate produse la moment sunt borcanele cu volumul de 314 ml, 370 ml, 580 ml și mai mult de 720 ml, dar și sticlele cu volumul de 250 ml, 0,5 litri și 750 ml”, a adăugat Perju.
În același tim, directorul a susținut: „Urmărim cu mare atenţie evoluţiile pe segmentul nostru de piaţă în plan regional. Da, atestăm unele schimbări şi în România, şi în Bulgaria, unde anumite întreprinderi încearcă să se plieze conform noilor realităţi ce apar ca urmare a directivei menţionate. Dar să nu uităm că şi noi avem poziţii bune la export în plan regional. Produsele noastre şi-au confirmat deja calitatea, avem un nume. Plus că, în virtutea noilor realităţi ce apar, vor apărea şi noi pieţe de desfacere, pe care nu avem cum să nu ne regăsim şi noi. Vom depune efortul necesar şi vom acţiona cu determinare în direcţia respectivă”.
Dina Roșca