Oficiul multifuncțional „Ghișeul unic” al Primăriei mun. Bălți oferă cetățenilor acces centralizat la diverse servicii și permite obținerea consultațiilor/ajutorului de la specialiști calificați pe diverse domenii.
În oficiul „Ghișeul unic” funcționează sistemul „Rând electronic”, implementat pentru gestionarea eficientă a fluxului de vizitatori. Primirea cetățenilor este organizată prin tichete speciale. De asemenea, în cadrul „Ghișeului unic” este funcțional sistemul „Programare electronică”, care permite beneficiarilor să se programeze pentru consultații la specialiști, selectând serviciul necesar, data și ora.
În noul oficiu funcționează 17 ghișee specializate de diverse domenii: arhitectură și urbanism, publicitate, proprietate municipală și relații funciare, educație, primirea cererilor și a petițiilor, comerț local, asistență socială a persoanelor vârstnice, cu dizabilități, singuratice, protecția familiei și a copilului. De asemenea, în acest oficiu, refugiații din Ucraina pot primi consultații de la specialiștii Organizației Internaționale pentru Migrație (IOM).
În perioada iunie-decembrie 2023, în oficiul „Ghișeul unic” s-au adresat 23 832 de persoane. Cele mai multe solicitări au fost înregistrate în noiembrie, când 5969 de persoane au beneficiat de serviciile oferite de specialiștii „Ghișeului unic”.
În perioada ianuarie-decembrie 2023, în oficiul „Ghișeul unic” au fost depuse 4 215 de cereri, la fel, în 2023 au fost emise 1821 de acte permisive.
În perspectivă, administrația Primăriei municipiului Bălți examinează posibilitatea de a implementa serviciul ce va permite solicitarea și înregistrarea actelor online. Acest lucru va ușura semnificativ procesul de obținere a documentelor solicitate.