Centrul Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF) recrutează administrator de baze de date, transmite PROVINCIAL.
Poți face parte din echipa CTIF dacă:
- Ai studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Deții cunoştinţe de instalare, configurare şi administrare a bazelor de date (Oracle);
- Cunoşti aplicaţiile şi serviciile de sistem (Windows, Linux);
- Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle);
- Ești familiarizat cu tehnologiile High Availability în domeniul bazelor de date;
- Cunoști limbajului PL/ SQL;
- Cunoști tehnologiile (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
- Cunoști sistemele de monitorizare a bazelor de date;
- Deții cunoștințe privind legislaţia în domeniu;
- Experiența ta în domeniu depășește 2 ani, cunoști româna și engleza (la nivel tehnic).
Sarcinile tale de lucru:
- Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
- Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
- Participarea la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
- Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Alte abilități și competențe binevenite:
- Abilităţi de lucru cu informaţia și elaborarea documentelor;
- Mobilizare de sine, soluţionarea problemelor, capacitatea de analiză și sinteză;
- Comunicare eficientă și diplomație;
- Spirit de inițiativă și responsabilitate;
- Flexibilitate și creativitate;
- Aptitudini motivaționale;
- Tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Ce oferă CTIF:
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
- Sediu în centrul orașului Chișinău.
„Dacă cerințele noastre te descriu, îți așteptăm CV-ul și scrisoarea de motivare pe adresa resurse.umane@ctif.gov.md”, spune CTIF.
Cristina Pendea