Angajații Î.S. „Poșta Moldovei” au semnat o declarație prin care constată cu îngrijorare că în ultima perioadă întreprinderea a devenit ținta unei campanii de discreditare și dezinformare a opiniei publice și, dat fiind această situație îngrijorătoare, au venit cu un apel către cei implicați în această campanie murdară, cerându-le stoparea răspândirii falsurilor și acuzațiilor denigratoare, în adresa Întreprinderii, informează PROVINCIAL.
Iată declarația semnată de angajații Î.S. „Poșta Moldovei”:
„Considerăm important să atragem atenția asupra faptului că informațiile, comunicatele, expunerile, interviurile calomnioase și denigratoare afectează și subminează activitatea Întreprinderii, inclusiv prin prisma credibilității în fața clienților, iar aceasta prejudiciază și cetățenii, și statul, Î.S. “Poșta Moldovei” fiind o întreprindere de stat cu un statut și o poziție importantă din punct de vedere social-economic.
Î.S. “Poșta Moldovei” face apel către cetățenii Republicii Moldova, către instituțiile media, reprezentanții societății civile, ai autorităților publice, ai mediului asociativ, ai instituțiilor naționale și internaționale, să nu cadă pradă și să nu se lase induse în eroare sau atrase în jocuri murdare de promotorii de falsuri.
Considerăm că această campanie josnică împotriva Întreprinderii are la bază efortul depus de echipa Dlui Director Vitalie Zaharia îndreptat spre schimbarea în bine a situației de la “Poșta Moldovei”, efort care nu convine celor interesele cărora sunt lezate de procesul de transformări pozitive demarat. Se cunoaște faptul că, începând cu anul 2020, Î. S. “Poșta Moldovei” a inițiat numeroase schimbări și procese benefice de îmbunătățire, eficientizare, optimizare și transparentizare a activității și proceselor tehnologice, fiind stopate și anihilate multe abateri fără formă legală, ceea ce deductibil reprezintă un inconvenient pentru anumite persoane sau grupuri de persoane. Acest lucru se atestă prin multitudinea de mesaje calomnioase expuse în spațiul public cu referire la activitatea Directorului, dar și a Întreprinderii.
Ținem să menționăm că toate acuzațiile lansate reprezintă falsuri, de aceea Î.S. “Poșta Moldovei” își rezervă dreptul de a apela la toate mijloacele legale pentru a-și apăra imaginea.
Suntem determinați să mergem pe această cale deoarece este vorba de prezentul și viitorul Întreprinderii. Procesele demarate de Dl Director, Vitalie Zaharia trebuie să aibă continuitate și finalitate.
Într-o perioadă scurtă, Î.S. “Poșta Moldovei” a inițiat un amplu proces de dezvoltare, reușind să înregistreze rezultate excelente. Au fost lansate procese de îmbunătățire a condițiilor de muncă, de dezvoltare a imaginii Întreprinderii, de identificare și amplificare a colaborării externe. A fost sporită calitatea serviciilor prestate, inițiate proiecte mari și optimizate procesele și tehnologiile poștale, accentul fiind pus pe lansarea serviciilor noi. Toate aceste lucruri necesită de a fi susținute și nu descurajate. Or aceasta e unica cale posibilă pe care poate merge Întreprinderea pentru a se dezvolta în continuare și a-și realiza importantul rol social-economic pe care-l are, ajungând astfel să devină Poșta Viitorului.”
Cristina Gurez