Deținătorii semnăturii electronice „Fiscservinform” au oportunitatea să creeze, să semneze și să expedieze în regim on-line cererile către Serviciul Fiscal de Stat prin intermediul serviciului electronic „e- Cerere”.
Sistemul înlocuieşte procedura tradiţională de depunere a cererilor ,,Înregistrarea on-line ca plătitorilor de TVA” și „Gestionarea on-line a subdiviziunilor” cu un mecanism modern, bazat pe tehnologiile informaţionale.
Instrumentul este destinat contribuabililor – utilizatori (autorizați) ai portalului www.servicii.fisc.md care dețin semnătura electronică și doresc să depună cererea privind înregistrare/ modificare/ sistare/ închidere subdiviziunilor și/sau înregistrare/anulare on-line în calitate de plătitor T.V.A. și răspund cerințelor mediului de afaceri privind optimizarea comunicării cu autoritățile fiscale.
Crearea cererilor privind înregistrarea, suspendarea și închiderea subdiviziunilor prin intermediul serviciului „e-Cerere” are următoarele beneficii:
• oferă alternativă la modul clasic de interacţiune cu Serviciul Fiscal de Stat;
• contribuabilul nu se deplasează la organele fiscale teritoriale;
• oferă nivelul necesar de securitate a datelor transmise fiind în concordanţă deplină cu normele Regulamentului privind ordinea de aplicare a semnăturii digitale în documentele electronice ale autorităţilor publice.
Pentru a beneficia de serviciile enumerate, este necesar de a completa cererea on-line accesînd link-ul https://pki.fsi.md/
Dina Roșca