Cum și-a promovat Soroca atracțiile turistice (foto)
Postat: miercuri, aprilie 15, 2015 . În La raion
În perioada 2-5 aprilie 2015, la Centrul Expoziţional Moldexpo, a fost organizată a XX-a ediţie a Expoziţiei Internaţionale Specializată “Tourism, Leisure, Hotels”.
Agenţia Turismului a prezentat un nou brand, conceput pentru a atrage turiştii în Republica Moldova. Logo-ul a fost creat folosind metode tradiţionale şi reprezintă Pomul Vieţii, care completează sloganul “Descoperă drumurile vieţii”. Brandul reflectă valorile şi specificul turismului din Republica Moldova: naturaleţe, sinceritate şi autenticitate. Sloganul încurajează turiştii să urmeze calea spre noi descoperiri, să se familiarizeze cu ospitalitatea, istoria, vinurile, bucataria şi tradiţiile moldoveneşti.
Printre expozanţi au fost prezente raioanele: Soroca, Rezina, Călăraşi, Hînceşti, Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală ,Muzeul Găgăuz de Istorie şi Etnografie “Dumitru Caraciobanu”.
Raionul Soroca a fost reprezentat de către Secţia Cultură şi Turism din cadrul Consiliului Raional Soroca şi Hotelul “Central “,meşterii populari: Manea Nina, Manea Lidia, Simion Lungu, Boţoroga Valentina, Prepeliţă Ludmila, cu scopul de a valorifica şi promova patrimoniul natural, istoric şi architectoral, oferind vizitatorilor ghiduri turistice, buclete, filme, cărţi de vizită. Diploma de participare a fost oferită Consiliului Raional Soroca, Secţiei Cultură şi Turism, precum şi meşterilor populari.
La expoziţie au participat cca 45 dintre cele mai mari agenţii de turism din Republica Moldova, inclusiv: Voiaj International, Tocotur, Teztour ş.a., precum şi reprezentanţi din România, Bulgaria, Ungaria, Turcia.
Diana Munteanu