Consiliul raional Dubăsari se convoacă în ședință ordinară
Consiliul raional Dubăsari anunță că, pe data de 05 august 2016, ora 12:30, pe teritoriul bazei de odihnă „Casa Pescarului”, s. Molovata Nouă, va avea loc şedinţa ordinară a Consiliului raional, cu următoarea ordine de zi:
01. Despre măsurile întreprinse de către Direcţia cultură şi turism în vederea dezvoltării şi promovării turismului rural în raion.
Raportor: M. Perciuleac, şef Direcţie cultură şi turism.
02. Cu privire la operarea unor modificări în decizia Consiliului raional nr. 05-18 din 14.12.2012 „Cu privire la reorganizarea sistemului de sănătate al raionului Dubăsari”.
Raportor: S. Grigoriev, secretarul Consiliului raional.
03. Cu privire la propunerea candidaţilor la funcţia de membru cu drept de vot deliberativ în Consiliul electoral de circumscripţie Dubăsari pentru alegerile Președintelui Republicii Moldova din 30.10.2016.
Raportor: S. Grigoriev, secretarul Consiliului raional.
04. Cu privire la acordarea unor împuterniciri.
Raportor: S. Grigoriev, secretarul Consiliului raional.
05. Cu privire la operarea unor modificări în decizia Consiliului raional nr.06-10 din 24.12.2016 „Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2016 în lectura a doua” cu modificările ulterioare.
Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
06. Cu privire la aprobarea unei propuneri de proiect.
Raportor: L. Cazac, şef Direcţie economie, buget şi finanţe.
07. Cu privire la mersul realizării Programului raional pentru eficienţă energetică 2014–2017, în anul 2015, aprobat prin decizia Consiliului raional nr. 03-14 din 15.10.2013.
Raportor: E. Nicolaev, şef Direcţie construcţii, gospodărie comunală şi dezvoltarea teritoriului.
08. Cu privire la acordarea titlului „Cetăţean de onoare al raionului Dubăsari”.
Raportor: Gr. Policinschi, Președintele raionului.
09. Cu privire la acordul Consiliului raional privind transmiterea în proprietate publică a unei unități de transport.
Raportor: L. Braducean, şef Direcţie învăţămînt general.
10. Cu privire la promovarea măsurilor tehnologice şi organizatorice de către Direcţia agricultură şi cadastru în vederea organizării şi desfăşurării, în termenii stabiliţi a secerişului 2016 şi semănatului de toamnă.
Raportor: S. Guvir, şef Direcţie agricultură şi cadastru.
11. Cu privire la activitatea financiar-economică a Centrului raional de odihnă pentru copii şi tineret „Prietenia”.
Raportor: A. Stasiev, contabil-şef al COCT „Prietenia”.
Proiectele de decizii le puteţi descărca accesînd rubrica transparenţă decizională, www.dubasari.md.
Elena Ivanov