Consiliul Raional Cahul anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de Şef al Direcţiei Învățămînt Cahul.
I. Scopul general al funcţiei:
Asigurarea promovării și realizării procesului educațional în raion prin implementarea legii învățămîntului, Hotărîrilor Parlamentului și Guvernului Republicii Moldova, actelor normative emise de Ministerul Educației, Ministerului Tineretului și Sportului și administrația publică raională în domeniul învățămîntului.
II. Sarcinile de bază:
1. Coordonarea activității instituțiilor de învățămînt preșcolar, preuniversitar și complementar din raion.
2. Coordonarea activității centrului metodic.
3. Conlucrarea cu autoritățile administrației publice locale.
4. Conducerea Direcției învățămînt.
III. Condiţiile de participare la concurs:
deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul pedagogic, științe ale educației,de masterat în domenniul administrației publice, cursuri de perfecționare în domeniul managementului și administrației publice (în ultimii 4 ani).
Experienţă profesională – minim 3 ani experiență profesională în învăţămînt,
Cunoştinţe
1. Cunoașterea legislației în domeniu învățămîntului.
2. Cunoaşterea domeniului de management educațional
3. Cunoașterea la perfecție a limbii de stat și a unei limbi de circulație internațională.
4. Cunoştinţe de operare la calculator: Word, excel, PowerPoint, Internet.
Abilităţi: abilităţi de analiză, de sinteză şi planificare, de elaborare a documentelor, de monitorizare şi evaluare, capacitate de organizare şi coordonare, consultare, instruire, prezentare, soluţionarea problemelor, comunicare eficientă.
III. Pentru participare la concurs se depun următoarele documente:
a) formularul de participare;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) cazierul judiciar.
Dosarele de participare la concurs pot fi prezentate pe adresa: or. Cahul, Piaţa Independenţei, nr.2, biroul 410, pînă la 11 noiembrie 2015 inclusiv.
Persoana responsabilă de primirea dosarelor – Tricolici Tatiana. Relaţii la telefoanele: 029931410
NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
*Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Bibliografia concursului:
• Constituţia Republicii Moldova;
. Codul Muncii al Republicii Moldova
• Acte normative în domeniul serviciului public:
– Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
– Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
– Legea nr. 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
– Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;
– Legea nr. 90-XVI din 25.04.2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei;
– Legea nr. 190-XIII din 19.07.1994 cu privire la petiţionare;
– Legea nr. 239-XVI din 13.11.2009 privind transparenţa în procesul decizional;
– Legea nr. 355 din 23.12.2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar.
– Legea nr.48 din 22.03.2012 privind sistemul de salarizare a funcționarilor publici.
– Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11.03.2009 privind punerea în aplicare a legii nr.158
– Hotărîrea Guvernului nr.317-XVI din 18.07.2003 privind actele normative ale Guvernului și ale altor autorități ale administrației publice centrale și locale.
• Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:
• Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
. Legea privind finanțele publice loclae nr.397 din 16.10.2003
• Acte legislative şi normative în domeniul învăţămîntului
– Legea învaţămîntului nr.547 din 21.07.1995
– H.G nr.1224 din 09.11.2004 cu privire la organizarea formării profesionale continue.
– Hotărîrea Guvernului nr. 523 din 11.07.2011 cu privire la aprobarea Programului de dezvoltare a educaţiei incluzive în Republica Moldova pentru anii 2011 – 2020
– Ordinul Ministerului educației nr.336 din 03.05.2013 privind aprobarea Regulamentului de atestare a cadrelor didactice de învățămîn preșcolar, primar, secundar, special, complementar, secundar profesional și mediu de specialitate.
-Ordinul Ministerului educației RM nr.762 din 12.10.2010 privind aprobarea Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director în instituțiile de învățămînt preșcolar, primar, secundar, special, complementar, secundar profesional și mediu de specialitate.
Diana Munteanu