Noul brand turistic al Republicii Moldova a fost prezentat aseară în România. În cadrul evenimentului, cu genericul „Descoperă Brandul Turistic al R.Moldova” a fost prezentată frumusețea regiunilor rurale, dar și gastronomia autentică cu vinuri recunoascute în întreaga lume, informează UNIMEDIA.
Invitații au avut ocazia să cunoască Republica Moldova ca și destinație turistică.
La eveniment au participat Ambasadorul Republicii Moldova la București, Iurie Reniță, înaltul Reprezentant al Guvernului României pentru R. Moldova, Iuliana Gorea-Costin, directorul general al Agenției Turismului din Republica Moldov, Nicolae Platon și omologul său român, Simona Allice Man, mai mulți reprezentanți ai corpului diplomatic acreditat la București, importanți oameni de afaceri din România și Republica Moldova, dar și artiști renumiți cum ar fi Sasha Lopez.
Evenimentul a culminat cu o degustare de vinuri moldovenești ale companiilor Asconi, Branești, Poiana, Mimi, Etcetera, Chateau Vartely si Purcari. Acestea au fost prezentate impecabil de către Președintele Asociației Sommelierilor din România, Avram Laurențiu Achim.
Agențiile de turism și vinăriile – membri ai Asociației Naționale pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM) au avut posibilitatea, în cadrul evenimentului, să prezinte oferta de MICE turism și să stabileasca contacte și parteneriate cu reprezentanții marilor companii din România din domeniul financiar-bancar, medical, IT și altele.
Evenimentul B2B „Descoperă Brandul Turistic al R.Moldova” organizat de către Asociația Națională pentru Turismul Receptor din Moldova, cu susţinerea proiectului USAID CEED II și în parteneriat cu Centrul Cultural Vatra, face parte din Programul de promovare a produselor turistice denumit generic „Brandul Naţional al Industriei Turismului” lansat în luna noiembrie 2014 de către Agenția Turismului din Republica Moldova.
Amintim că în 2013, Lonely Planet a prezentat Republica Moldova ca #1 destinația neexplorată din Europa, acesta fiind și sloganul primei campanii internaționale de promovare a noului Brand Turistic, prin difuzarea unui spot video pe Euronews in luna noiembrie-decembrie 2014.
Fotografii realizate de Alin Popescu: