Proiectul Competitivitatea Agricolă și Dezvoltarea (ACED), finanțat de Guvernul SUA, în parteneriat cu Asociația Producătorilor și Exportatorilor de Fructe ”Moldova-Fruct” și Asociația Producătorilor și Exportatorilor Strugurilor de Masă, a desfăşurat la data de 23 ianuarie 2015, o sesiune de pregătire pentru producătorii autohtoni care vor participa la expoziţiile internaționale din Berlin şi Dubai.
Fiecare din cele 20 de companii participante la cele două expoziții vor avea propria măsuță, la care va primi vizitatorii și promova produsele proprii. Însă toți producătorii moldoveni vor activa în cadrul expoziției sub brandul național comun, cu sloganul ”Moldova – taste makes the difference”.
Standul moldovenesc la Berlin va ocupa o suprafață de 39 de metri pătrați, iar la Dubai – 57 de metri pătrați. Proiectul ACED va acoperi o parte din cheltuielile pentru participarea producătorilor din Moldova la ambele expoziții. În Germania, companiile moldovenești vor expune mere, struguri de masă, fructe uscate, iar în Emiratele Arabe Unite vor fi expuse mere, struguri de masă, sucuri, legume și fructe conservate, miere și ciocolate umplute cu prune și nucă.