În perioada 3-7 februarie 2016, la CIE „Moldexpo”, va avea loc cea de-a XV-a ediție a expoziției naționale „Fabricat în Moldova”, organizată de Camera de Comerț și Industrie. Evenimentul va aduna peste 300 de antreprenori autohtoni din toate ramurile economiei și 14 standuri comune ale Consiliilor raionale.
În cadrul expoziției vor participa antreprenori din industria alimentară, ramura vitivinicolă, industria uşoară și industria mobilei, producători de utilaje, instituții de cercetări ştiinţifice, instituţii financiare și meşteri populari.
Cea de-a XV-a ediţie a expoziţiei naţionale „Fabricat în Moldova” se va face remarcată printr-un vast şi divers program de afaceri, cu sloganul „Competitivitate – Performanță și Calitate”, având în vederea situația geo-economică creată, odată cu intrarea în vigoare a Acordului de Comerț Liber Aprofundat și Cuprinzător cu UE și deschiderea unor noi oportunități spre piața internațională.
De asemenea, în acest an, programul de afaceri se axează pe economia verde, iar una dintre cele mai importante componente ale programului este Forumul „Economia Verde”, care are drept scop promovarea economiei verzi în toate sectoarele de dezvoltare social-economică a ţării, cu atragerea atenţiei sectorului de afaceri, utilizarea rațională a resurselor și eficiență energetică, în toate sectoarele economiei naționale și ale vieții sociale.
Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) va participa și în acest an la Expoziția națională „Fabricat în Moldova” cu un stand informațional. Specialiștii AGEPI vor oferi consultații privind aspectele teoretice și practice de protecție a obiectelor de Proprietate Intelectuală, sursele de informare în domeniul dat și vor distribui materiale promoționale atît expozanților, cît și vizitatorilor.
De asemenea, în cadrul programului de manifestări a ediției curente a expoziției, AGEPI va organiza un seminar de informare cu genericul „Imaginea ca instrument al promovării afacerii”. În cadrul seminarului vor fi puse în discuție subiecte ce țin de semnele distinctive, cum ar fi marca de produs, designul industrial etc. și rolul acestora în promovarea imaginii întreprinderii, inclusiv recomandări practice privind elaborarea și utilizarea mărcii și a designului industrial pentru promovarea unei afaceri de succes și rolul protecției acestora la nivel național și internațional. La seminar sunt invitați să participe atît reprezentanții întreprinderilor participante la expoziție, inclusiv din sectorul întreprinderilor mici și mijlocii, cît și orice alte persoane interesate de domeniul promovării afacerilor.
Evenimentul se va desfășura pe 4 februarie, ora 13:00, în incinta Sălii de conferințe a Pavilionului central al CIE Moldexpo S.A.
Participarea la seminar este gratuită, în limita locurilor disponibile.
Mai multe detalii despre Expoziția națională „Fabricat în Moldova 2016” găsiți aici: www.chamber.md
Elena Ivanov