Mii de familii informate, zeci de parteneriate încheiate între gestionarii blocurilor locative și întreprinderea Termoelectrica S.A., sute de apeluri telefonice și un șir de invitații din partea locuitorilor mun. Chișinău pentru a se deplasa și în alte locații. Acestea sunt doar câteva rezultate obținute în cadrul primei etape a campaniei ”Încălzirea Centralizată Autonomă”, desfășurată în perioada 31 mai – 23 iulie – potrivit unui comunicat de presă.
Ținând cont de impactul pozitiv al activității, dar și de invitațiile mai multor consumatori pentru a se deplasa și pe alte adrese, administrația Termoelectrica a decis prelungirea campaniei de informare: ”Ne bucură faptul că prin această acțiune avem posibilitatea să interacționăm în mod direct cu consumatorii noștri și să participăm activ nu doar la informarea acestora cu privire la măsurile de modernizare care le pot aduce economie, calitate și eficiență energetică la cel mai înalt nivel, dar și să ne implicăm activ în oferirea consultațiilor necesare și rezolvarea mai multor probleme” precizează Veaceslav Eni.
Astfel, specialiștii Termoelectrica S.A. vor continua să meargă în fiecare week-end în curțile blocurilor din mun. Chișinău, pentru a oferi consultanță locatarilor în privința modernizării sistemului centralizat de termoficare. La fel ca și până acum, oamenii vor fi anunțați despre vizita echipei Termoelectrica S.A. cu 2-3 zile înainte, prin pliante ce vor fi distribuite în cutiile poștale.
Amintim că, campania de informare ”Încălzirea Centralizată Autonomă” a fost lansată la 31 mai în contextul lucrărilor de reabilitare a rețelelor termice aferente exterioare și instalarea Punctelor Termice Individuale pentru căldură și prepararea apei calde menajere în circa 200 de clădiri din mun. Chișinău.
Dina Roșca