Producătorii și procesatorii de fructe și legume din Republica Moldova care intenționează să participe în anul curent la expozițiile internaționale Fruit Logistica, Berlin, și GulFood, Dubai au fost instruiți cum să discute cu potențialii parteneri.
Peter White, specialist marketing în cadrul proiectului ACED, a prezentat principalele tendințe ale pieței internaționale de fructe, dar și modalitatea de a prezenta și promova produsele moldovenești în cadrul expozițiilor. Aceste cunoștințe vor ajuta antreprenorii agricoli să sporească eficiența participării la expozițiile internaționale.
Producătorii și procesatorii moldoveni au fost îndemnați să fie activi în cadrul forurilor, să prezinte avantajele și să pune accent pe calitățile gustative ale fructelor și legumelor produse în țara noastră. Sloganul moldovenesc la expozițiile internaționale rămâne ”Un gust deosebit” – ”Taste makes the difference”.
În cadrul Fruit Logistica 2015 vor participa, pentru al treilea an consecutiv, doar producătorii de fructe, legume şi struguri de masă. Pentru GulFood 2015, expoziție la care Moldova participă pentru a doua oară, s-au înscris și procesatorii de fructe şi legume, precum şi producătorii de nuci şi miere de albină.
Expoziția Fruit Logistica se va desfășura în perioada 4-6 februarie la Berlin, Germania, iar Gulfood, Dubai între 8 și 12 februarie, curent.
Prezentarea standurilor Republicii Moldova la aceste expoziții va fi susținută de Proiectul Competitivitatea Agricolă și Dezvoltarea Întreprinderilor (ACED), finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională și Corporația Provocările Mileniului.
Dina Roşca