
Astăzi, 12 noiembrie, a fost convocată ședința ordinară a Consiliului Administrativ al Instituțiilor Medico-Sanitare Publice, Centre de Sănatate din raion. Ședința a demarat cu cuvântul de salut al vicepreședintelui raionului dl Igor Stoian. Prezenți la ședință au fost șefii Centrelor de Sănătate fondator al cărora este Consiliul raional, membrii Consiliului Administrativ și contabilii din fiecare centru de sănătate.
A fost aprobată unanim ordinea de zi, care a inclus 3 chestiuni. Managerii instituțiilor medicale gestionate au prezentat informații despre activitatea medicală și economico-financiară pentru 9 luni de activitate. Cele mai acute probleme enumerate au fost lipsa cadrelor medicale și dotarea cu aparataj și utilaj medical necesar. La fel, au fost aprobate pentru unele IMSP statele de personal în redacție nouă.
Un subiect iminent pus în discuție care a generat cele mai contoversate și confuze întrebări a fost implimentarea Ordinului Ministerului Sănătății nr.809/2025 Cu privire la modificarea Ordinului nr.100/2008 și Ordinul Ministerului Sănătății nr. 925/2025 Cu privire la asistența medical primară. Aceste modificări au drept scop facilitarea proceselor de planificare a resurselor umane în instituțiile medicale, care impun ajustarea și aprobarea statelor de personal pentru anul 2026, până la 01.12.2025.



















