Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (I.P. „CTIF”) recrutează administrator de baze de date, transmite PROVINCIAL.
CTIF te așteptăm să fii parte a echipei dacă:
- Ai studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoști limba română;
- Cunoști aplicaţiile şi serviciile de sistem (Windows, Linux);
- Cunoști sistemele de gestiune a bazelor de date (MySql, Informix, Mssql, PostgreSQL, FoxPro);
- Cunoști limbajului (Transact SQL, FoxPro un plus);
- Cunoști sistemele de monitorizare: Zabbix; SolarWinds;
- Deții cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio;
- Lucrezi eficient în echipă, cât și în mod individual;
- Posedarea limbii engleze și experiența de 2 ani în domeniu, va constitui un avantaj.
Sarcini de lucru:
- Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
- Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
- Participare la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
- Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Ce oferim noi?
- Program de integrare și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Dacă te-ai regăsit în acest anunț și ai decis să faci parte din echipa CTIF, poți trimite CV-ul și scrisoarea de motivare la adresa electronică: resurse.umane@ctif.gov.md
Informații adiționale la nr. de telefon: (+373) 60-588-817.
Cristina Pendea