În perioada 28-29 noiembrie, doi reprezentanți ai Federației Moldovenești de Fotbal (FMF) au participat la primul curs intensiv de comunicare digitală organizat de UEFA. Scopul acestuia face parte dintr-un program de studiu complex, ce include sesiuni online, dar și offline, axat pe promovarea și dezvoltarea comunităților online ale federațiilor naționale de fotbal. Desfășurat la sediul UEFA din Nyon, evenimentul a reunit experți de top în domeniul comunicării digitale în sport și fotbal.
Cursul, focalizat pe excelența în comunicarea digitală în fotbal a oferit reprezentanților FMF oportunitatea de a explora și înțelege cele mai recente tendințe digitale din lumea sportului, aspect important pentru consolidarea și extinderea prezenței pe online a federației. Totodată, o atenție deosebită a fost oferită tehnicilor de atragere și implicare a noii generații de fani în lumea fotbalului. Reprezentanții FMF au abordat subiecte cheie precum alinierea strategiilor digitale cu obiectivele strategice ale Federației Moldovenești de Fotbal și utilizarea instrumentelor digitale pentru optimizarea comunicării online.
„Participarea la acest curs UEFA reprezintă nu doar o oportunitate de a învăța de la liderii din domeniu, ci și un pas crucial pentru a consolida prezența FMF în peisajul digital. Prin înțelegerea profundă a noilor tehnologii și tendințe digitale, suntem deciși să aducem o schimbare pozitivă în modul în care comunicăm și interacționăm online.” , susține Radu Lisița, membru al departamentului marketing al FMF.
„Cursul UEFA ne-a oferit instrumentele necesare pentru a optimiza comunicarea online, pentru a crea conținut captivant și a pătrunde în inimile iubitorilor de fotbal. Acesta reprezintă un pas semnificativ către inovație și relevanță în era digitală. Mulțumim Federației Moldovenești de Fotbal, dar și UEFA, pentru această experiență.”, adaugă Svetlana Tataru, membră a departamentului de comunicare FMF.
Participarea reprezentanților FMF la cursul UEFA în comunicare digitală semnalează angajamentul Federației Moldovenești de Fotbal față de inovații și evidențiază faptul că aceasta oferă nu doar oportunități de dezvoltare, ci și investește în perfecționarea continuă a angajaților săi în domeniul digital, pentru a rămâne în fruntea evoluțiilor tehnologice și a anticipa cerințele de schimbare ale comunității fotbalistice din Moldova.