Victor Grig, un tânăr artist în devenire, a lansat un nou produs muzical! De data aceasta, este vorba despre o super‒parodie a piesei „Cadillac” – energică, cu accente moderne și mai mult decât actuală. Iar, în context, Viorica–Cosmetic lansează o provocare pe on-line și va oferi cadouri celor care se implică, informează PROVINCIAL.
Potrivit sursei, doar 3% dintre oameni pot înțelege versurile acestei piese.
Și dacă interpreții ne bucură cu note muzicale, noi – cu un challenge marca #Cosmeplant!
Te invităm să accepți provocarea!
o Găsește sunetul pe #TikTok
o Creează un videoclip scurt
o Postează-l pe #TikTok
o Vino în orice magazin din rețeaua Viorica Cosmetic
o Arată TikTok-ul tău
o Primește un dezinfectant absolut #GRATUIT!
Iată piesa „Cosmeplant”:
De menționat că, brandul „Cosmeplant” aparține companiei Viorica-Cosmetic, care a fost fondată în anul 1989 și până în prezent se poziționează ca cel mai mare producător de produse cosmetice și de parfumerie din Moldova.
Dina Roșca