O conferință dedicată comerțului electronic și marketingului digital va fi organizată pe 22 iunie 2023, în premieră la Chișinău, în parteneriat cu GPeC România (Gala Premiilor e-Commerce).
Potrivit unui comunicat, evenimentul are scopul de a spori gradul de conștientizare a beneficiilor comerțului electronic, a oferi antreprenorilor informații despre piețele din Republica Moldova și România și cele mai importante companii de profil, resurse utile, sfaturi practice, recomandări de servicii și contacte.
Conferința va întruni aproximativ 250 de participanți, inclusiv șase experți internaționali de top din domeniul strategiilor de marketing, creșterii afacerilor, marketingului de performanță și publicității cu plată, optimizării ratei de conversie și marketingului digital.
Concomitent, se va desfășura o expoziție, unde furnizorii de servicii de comerț electronic și marketing digital își vor putea prezenta afacerile online și obține chiar și oferte comerciale (Lead-uri).
În seara aceleiași zile, va fi organizată o petrecere în scopul stabilirii relațiilor de afaceri (Networking Party), socializării și întâlnirii cu elita pieței digitale din Republica Moldova și România.
Evenimentul este organizat de AmCham Moldova și Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova (AIM) în parteneriat cu GPeC România și Proiectul Tehnologiile Viitorului în Moldova, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie, și cu susținerea partenerului principal: Fan Courier și a partenerului premium: maib.