Președintele raionului Rîșcani a anunțat prelungirea concursului pentru ocuparea funcției publice de specialist principal Serviciul Resurse Umane Aparatul Președintelui raionului, informează PROVINCIAL.
Astfel, potrivit informațiilor, scopul general al funcţiei:
Contribuirea la eficientizarea autorității publice prin implementarea politicii și procedurilor moderne de lucru cu personalul pentru crearea unui corp de funcționari publici profesioniști.
Sarcinile funcției:
1.Implementarea procedurilor de recrutare, selectare, orientare și integrare profesională:
– Implementarea activității de recrutare, selectare a candidaților pentru funcțiile publice vacante, orientare și integrare a noilor colaboratori;
– Întocmește subiectele de examinare și grila de întrebări pentru interviul de evaluare, împreună cu membrii comisiei special constituite;
– Participă, în colaborare cu Președintele raionului sau comisiile special constituite, la procesul de testare și intervievare a candidaților propuși pentru funcția publică vacantă;
– Coordonează procesul de elaborare/revizuire a fișelor de post pentru toate funcțiile publice din aparatul Președintelui raionului, direcțiilor, secțiilor și subdiviziunilor fără statut de persoană juridică subordonată Consiliului raional
2.Implementarea procedurilor de dezvoltare profesională a funcționarilor publici:
-Planifică și organizează procesul de dezvoltare profesională a funcționarilor publici din aparatul Președintelui raionului în colaborare cu șefii de subdiviziuni interioare, planifică procesul de instruire cu șefii subdiviziunilor interioare ale aparatului Președintelui;
– Elaborează, monitorizează și evaluează implementarea planului de instruire a funcționarilor publici;
– Propune Direcției Politica Cadre din Aparatul Guvernului organizarea cursurilor de instruire externă pe tematicile prioritare pentru funcționarii publici
– Organizează activităti de instruire internă pentru colaboratorii aparatului Președintelui și serviciilor desconcentrate ale Consiliului raional pe tematici specifice stabilite în baza rezultatelor evaluării necesităților de instruire în colaborare cu șefii de subdiviziuni interioare;
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 ani;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Condiţii specifice:
Studii: Superioare, de licență sau echivalente;
Experienţă profesională:
Minimum 2 ani de activitate în domeniul managementului resurselor umane, preferabil experiență în serviciul public.
Data limită pentru depunerea dosarului de concurs este până la 19 mai 2022, ora 17.00
Pentru mai multe detalii accesați aici.