Operatorii contact-centrului SA „Moldovagaz”, care sunt disponibili în toată țara la numărul unic 1304, zilnic recepționează și prelucrează circa 250 de adresări telefonice, informează PROVINCIAL.
Potrivit serviciului relații publice al întreprinderii, din momentul lansării serviciului per total au parvenit 4100 apeluri. Din numărul respectiv, 4065 le revin consumatorilor din capitală. 1758 de persoane s-au adresat în legătură cu lipsa facturii de plată, iar 1457 au transmis prin această cale indicii contorului.
Totodată, în legătură cu relațiile contractuale au apelat 282 de consumatori, cu achitarea facturii – 152, cu erorile în facturare – 49. Restul 402 apeluri au vizat întrebări diverse. Durata medie de prelucrare a unui apel constituie 4,6 minute. Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 8.00 până la 17.00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, care este disponibil 24 din 24.
La fel, este aproape încheiat procesul de exploatare experimentală a noului serviciu „Cabinetul personal al consumatorului”, disponibil pe site-ul www.moldovagaz.md.Înregistrarea și folosirea opțiunii sunt gratuite. Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni, precum și bilanțul curent al acestuia.
Alte opțiuni oferite din Cabinet includ posibilitatea de a expedia la distanță indicii curenți ai contorului, precum și să fie descărcată și achitată factura în regim online.
Totodată, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații.
Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru cei non-casnici (persoanele juridice). Mai mult, arhitectura cabinetului personal permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont. La fel, indicii contorului pot fi expediați prin intermediul aplicației Viber ChatBot.
Cristina Gurez