Compania „Rogob” SRL, unul dintre cei mai mari producători de carne şi mezeluri din Moldova, a împlinit 26 de ani de activitate. Directorul general al companiei, Igor Roşca, a afirmat că punctul forte al companiei, care a ajutat să ajungă pe culmile succesului constă în dezvoltarea unei strategii clare, care, la rândul său, se bazează pe viziune, principii, valori şi care prevede nu doar scopuri, ci şi mecanisme reale pentru realizarea acestora.
“Noi tot timpul am acţionat în baza unor strategii pe termen scurt şi mediu, care au luat în calcul situaţia reală, mediul în care activăm, punctele noastre forte, riscurile cărora suntem expuşi şi modalităţile de a le preveni sau gestiona, oportunităţile pe care le avem şi mecanismele de valorificare a acestora.
Apoi, alt ingredient al succesului a fost şi este implicarea. În cadrul companiei noastre, întreg managementul, inclusiv eu, suntem conectaţi plenar la fiecare proces, monitorizând şi evaluând fiecare pas şi operând din mers modificările ce se impun.
Încă un ingredient important, desigur, este investiţia în profesionalismul angajaţilor. Or, noi înţelegem că un produs calitativ poate fi asigurat numai de angajaţi profesionişti.
Şi nu în ultimul rând vă pot spune că noi tot timpul am pus în capul mesei calitatea. Este, dacă doriţi, piatra de temelie de la care pornesc toate activităţile noastre. Investind în calitate, am cucerit consumatorii şi pentru noi nu există nimic mai important decât să ştim că am reuşit să ne ridicăm la înălţimea aşteptărilor lor,” afirmă Igor Roșca, în cadrul unui interviu.