Constantin Bîlici, Directorul general interimar al SA „Cricova”, în cadrul unui interviu pentru Almanah Politic 2019, a răspuns la întrebarea: Ce planuri de viitor are SA „Cricova”?.
„Dorim ca, CRICOVA să rămână obiectivul turistic cel mai important al ţării, iar numărul turiştilor să fie într-o creştere continuă. Un obiectiv pentru 2020 este să ajungem la 11 mil. de unităţi de produse. Un alt obiectiv este să cucerim şi mai multe medalii la concursurile internaţionale. Pe această cale ne propunem să consolidăm şi să dezvoltăm recunoaşterea internaţională a produselor noastre. De asemenea, cu siguranţă ne dorim să creştem volumul şi calitatea vinurilor pe care le exportăm, dar şi să lărgim spectrul ţărilor în care vinurile noastre sunt prezente”, a comunicat Bîlici.
Prin urmare, el a mai vorbit despre concurenţa de pe piaţă. „Concurenţa este una foarte strânsă pe fiecare segment în parte, deoarece calitatea vinurilor produse în Moldova a crescut foarte mult, mai ales că au apărut şi producători, dar şi produse noi. Totodată, Combinatul îşi onorează statutul de brand nr.1, inclusiv prin lansări permanente de produse noi. Iar cele patru noi produse lansate în 2019 – spumantele clasice Alb de Oniţcani, Fetească Neagră, Cabernet Sauvignon şi CriseccoGold – sunt cea mai bună dovadă în acest sens”.
Dina Roșca