Ludmila Gogu, administratoarea companiei „Rogob” S.R.L., în cadrul unui interviu acordat pentru www.curentul.md, a vorbit despre calitatea şi accesibilitatea produselor sale, de altfel, produsele „Rogob” fiind cele mai căutate şi mai bine vândute.
„Când vorbim de accesibilitate, trebuie să avem în vedere doi factori: preţul raportat la calitate şi accesul din punct de vedere teritorial, al arealului geografic. Oricine pune preţ pe produse de calitate, fabricate de „Rogob”, le obţine la un preţ accesibil. Plus că avem şi una dintre cele mai variate game de produse din Moldova. Pentru consumatorii din cele mai îndepărtate localități ale Moldovei aducem prospețimea produselor noastre pe masa consumatorului în maxim 3 ore.
Cât despre factorul teritorial, noi ne conducem de un principiu simplu, dar important: trebuie să fim cât mai aproape de consumatori. În acest sens relevant este faptul că administrăm 60 de magazine proprii, fiind totodată prezenţi şi în alte peste 5000 de unităţi comerciale. Toată această ramificaţie a fost concepută reieşind din ideea de bază că fiecare consumator trebuie să aibă acces maxim la produse proaspete și de calitate,” a spus Ludmila Gogu.