Angajații Primăriei municipiului Ungheni, specialiști financiari, funcționari publici, au participat la un atelier de lucru, unde au fost instruiți cum să elaboreze Raportului anual privind controlul intern managerial și Declaraţia de răspundere managerială, documente obligatorii pentru autoritățile publice locale din Republica Moldova.
Potrivit autorităților, atelierul a fost organizat în cadrul Programului „Comunitatea mea”, fiind foarte util și binevenit pentru specialiștii Primăriei.
Anterior, grație aceluiași program, specialiștii Primăriei au învățat cum să organizeze evaluarea capacității organizaționale și funcționale a primăriei (FOCAS), cum să organizeze și să desfășoare o campanie de informare și sensibilizare etc. Grație Programului „Comunitatea mea”, la Ungheni a fost implementat și proiectul „Cooperare intercomunitară pentru condiții mai bune de transport public în comunitățile raionului Ungheni”.
„Comunitatea mea” este programul principal al Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională/USAID în Moldova în domeniul guvernării locale și are scopul de a susține autoritățile publice locale din Republica Moldova în realizarea unei guvernări mai eficiente, mai transparente și mai responsabile față de cetățeni. Implementat de IREX, programul colaborează cu 75 de primării, care beneficiază de instruiri și asistență tehnică pentru a putea îmbunătăți serviciile publice și a implica activ cetățenii în guvernarea locală.