Primăria municipiului Cahul anunţă CONCURS pentru ocuparea funcţiilor vacante de directori ai instituțiilor de învățământ preşcolar, după cum urmează:
1. director al grădiniţei de copii nr.2 „Licurici”
2. director al grădiniţei de copii nr.14 „Spicuşor”
3. director al grădiniţei de copii nr.4 „Zîmbetul”
La funcţia de director al instituţiei de învăţămînt general poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
1) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2) deţine studii superioare de licenţă (de profil);
3) are o vechime în activitatea didactică de cel puțin 5 ani;
4) la data expirării termenului de depunere a dosarului nu au împlinit vârsta de 65 de ani;
5) cunoaşte limba română (scris, vorbit);
6) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției;
7) nu are antecedente penale;
8) nu a fost concediată în ultimii 5 ani în baza art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul muncii al Republicii Moldova;
Candidații pentru ocuparea funcției de director al instituției de învățământ preşcolar vor depune personal sau prin reprezentant, în termen de 30 de zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii însoţite de originale:
1) cererea de participare la concurs (2 exemplare) în care se indică şi lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file conform modelului specificat la anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţămînt general;
2) copia actului de identitate;
3) copia/copiile legalizate ale actului/actelor de studii;
4) copia/copiile legalizate ale actelor relevante ce confirmă gradul didactic /managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, acte care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale;
5) curriculum vitae conform modelului specificat la anexa nr.2 al Regulamentului cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţămînt general;
6) copia legalizată a carnetului de muncă;
7) certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic şi neuropsihic, pentru exercitarea funcţiei;
8) cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere;
9) proiectul Planului de dezvoltare a instituției pentru 5 ani;
Dosarul candidatului se va prezenta într-un singur exemplar. Fiecare filă se numerotează, iar numărul total de file se vor consemna în cuprins. Cuprinsul va fi în două exemplare, un exemplar se restituie sub semnătură persoanei care a depus dosarul. Actele pentru participare la concurs se vor prezenta la Primăria municipiului Cahul, pe adresa:MD-3900 Cahul, Piaţa Independenţei 6, etajul III, biroul 305:
Termenul limită de depunere a Dosarelor de concurs – 30 august 2017;
Contacte: telefon: 0299-22400; 0299-22921; 0299-23655;
e-mail: primariacahul@gmail.com.
Bibliografia concursului:
Documente generale
*Constituţia Republicii Moldova;
*Legea privind accesul la informaţie nr.982 – XIV din 11.05.2000;
*Legea cu privire la petiţionare nr.190 din 19.07.1994;
*Codul muncii al Republicii Moldova nr.154-XV din 28.03.2003;
*Strategia de dezvoltare a educației pentru anii 2014 – 2020, Educația 2020,
aprobată prin Hotărîrea Guvernului nr.944 din 14 noiembrie 2014;
*Codul Educației al Republicii Moldova nr.152 din 17 iulie 2014;
Managementul Instituțiilor
*Regulamentul – tip al instituției de învățămînt secundar general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educaţiei nr.547 din 13 august 2007;
*Regulamentul instituției de învățămînt preșcolar, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr. 04 din 04 ianuarie 2011;
*Regulamentul privind evaluarea rezultatelor învățării, promovarea, absolvirea și transferul elevilor în învățămîntul primar, gimnazial și liceal,aprobate prin Ordinul Ministerului Educației nr.718 din 24 iulie 2012;
*Regulamentul de atestare a cadrelor didactice, aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr.336 din 03.05.2013;
*Standardele de calitate pentru instituțiile de învățămînt primar și secundar general din perspectivele școlii prietenoase copilului, aprobate prin Ordinul Ministerului Educației nr.970 din 11 octombrie 2013;
*Regulamentul de organizare și funcționare a claselor și grupelor cu regim prelungit, aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr.798 din 11 iulie 2014;
*Regulamentul de admitere în învățămîntul liceal, aprobat prin Ordinul
Ministerului Educației nr.799 din 11 iulie 2014;
*Regulamentul – cadru de organizare și funcționare a consiliului de
administrație din unitățile de învățămînt general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educației nr.77 din 20 februarie 2015;
*Instrucțiunea de organizare a învățămîntului la domiciliu, aprobată prin Ordinul Ministerului Educației nr. 98 din 26 februarie 2015;
*Metodologia de înscriere a copiilor în clasa I, aprobată prin Ordinul Ministerului Educației nr.202 din 19 aprilie 2015;
*Instrucțiunea și Planul de acțiuni privind prevenirea și combaterea abandonului școlar și absenteismului școlar în învățămîntul general, aprobate prin Ordinul Ministerului Educației nr.559 din 12 iunie 2015;
*PLANUL – cadru anual pentru învățămîntul primar, gimnazial și liceal;
Prevenirea şi combaterea violenţei
*Convenţia ONU cu privire la protecţia drepturilor copilului din 20.11.1989;
*Procedura de organizare instituțională și de intervenție a lucrătorilor
instituțiilor de învățămînt în cazurile de abuz, neglijare, exploatare, trafic al copilului, aprobată prin ordinul Ministerului Educației nr.77 din 22 februarie 2013;
*Legea nr.140 din 14.06.2013 privind protecția specială a copiilor în situații de risc și a copiilor separați de părinți;
Finanţare
*Hotărîrea Guvernului nr. 381 din 13.04.2006 „Cu privire la condiţiile de salarizare a personalului din unităţile bugetare”;
*Hotărîrea Guvernului nr. 868 din 08 octombrie 2014 privind finanțarea în bază de cost per elev a instituțiilor de învățămînt primar și secundar general din subordinea autorităților publice locale de nivelul al doilea;