
La data de 19 decembrie 2016, în incinta Consiliului Raional Leova, sala mare de şedinţe a avut loc un seminar informativ cu participarea contabililor Instituţiilor Bugetare organizat de către Trezoreria Teritorială Leova, potrivit unui comunicat de presă.
Agenda de lucru a fost constituită din 5 chestiuni şi anume:
-Comunicat privind modalitatea de interacţiune a Agenţiei Achiziţii Publice şi autorităţile contractante în contextul modificărilor operate în Legea privind Achiziţiile Publice nr131 din 03.07.2015, care va intra în vigoare la data de 01.01.2017.
-Cu privire la modificarea sistemului trezorerial şi a clasificaţiei economice, termenul limită de prezentare a transferurilor şi alte acţiuni ce ţin de activitatea trezoreriei şi instituţiei bugetare.
-Cu privire la închiderea anului bugetar şi începerea anului 2017 cu modificările ulterioare.
-Cu privire la închiderea anului bugetar şi modul de prezentare a rapoartelor anuale precum şi aplicarea corectă a cadrului normativ şi legislative, casarea mijloacelor fixe şi a materialelor.
-Despre divergenţele fondului salarial şi impozitului pe venit achitat precum şi despre necesitatea raportării dării de seamă la finele anului de gestiune privind taxa pentru folosirea drumului, obligativitatea înregistrării la serviciile fiscale electronice.
Dina Roșca