Primarul orașul Ialoveni, Sergiu Armașu, a emis dispoziţia cu nr. 160 din 19 august 2016 Cu privire la convocarea ședinței ordinare a Consiliului orășenesc, pentru data de 26 august 2016.
Şedinţa va avea loc în sala de şedinţe a Primăriei oraşului Ialoveni, cu începere de la ora 16:00.
În agenda şedinţei sunt propuse următoarele chestiuni:
- Cu privire la numirea secretarului Consiliului orășenesc Ialoveni.
Raportor: Sergiu Armașu, primar.
- Cu privire la rectificarea bugetului orașului și alocarea mijloacelor financiare.
Raportor: Elena Palii, specialist principal.
- Cu privire la corelarea bugetului orașului Ialoveni cu Legea bugetului de Stat pe anul 2016.
Raportor: Elena Palii, specialist principal.
- Cu privire la mersul executării bugetului oraşului Ialoveni pentru 6 luni ale anului 2016.
Raportor: Galina Savin, contabil-șef.
- Cu privire la vînzarea terenului aferent.
Raportori: Sergiu Stog, arhitect-șef, Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la privatizarea loturilor pomicole.
Raportor:Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la abrogarea deciziei Consiliului orăşenesc Ialoveni nr.07-08 din 27 noiembrie 2009 ”Despre aprobarea Regulamentului privind eliberarea autorizaţiilor de amplasare şi funcţionare a unităţilor comerciale şi de prestare a serviciilor sociale pe teritoriul oraşului Ialoveni”.
Raportor:Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la abrogarea deciziei 02-12 din 30 iulie 2015 “Cu privire la crearea Comisiei pentru examinarea documentelor pentru eliberarea autorizaţiilor şi stabilirea taxei”.
Raportor:Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la aprobarea modificărilor la decizia Consiliului orăşenesc nr. 02-02 din 14 aprilie 2016 ”Cu privire la organizarea lucrărilor publice în teritoriul orașului Ialoveni și finanțarea lor”.
Raportor:Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la examinarea Notificării Oficiului Teritorial al Cancelariei de Stat Chișinău nr. 1304/084-1014 din 30.05.2016.
Raportor:Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la scutirea de plată a impozitului pentru bunurile imobile.
Raportor: Nina Vîrlan, perceptor fiscal.
- Cu privire la aprobarea Regulamentului privind gestionarea deșeurilor în orașul Ialoveni.
Raportor:Alexandr Gutium, director ÎM”Gospodăria Locativ Comunală Ialoveni”.
- Cu privire la aprobare declarației de parteneriat în cadrul FNDR.
Raportor: Sergiu Armașu, primar.
- Cu privire la permiterea tăierii pădurilor.
Raportor: Erecci Dumitru, specialist în probleme ecologice.
- Cu privire la examinarea materialelor cadastrale pe ÎP”Fîntînel”.
Raportor: Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la examinarea materialelor cadastrale pe ÎP”Lunca Verde” .
Raportor: Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la examinarea materialelor cadastrale pe ÎP”Vertina Prim”.
Raportor: Valentin Bogos, jurist.
- Cu privire la schimbarea destinației construcției.
Raportor: Sergiu Stog, arhitect-șef.
- Cu privire la formarea bunurilor imobile.
Raportor: Radu Chilaru, viceprimar.
- Cu privire la crearea fondului special extrabugetar al orașului Ialoveni.
Raportor: Radu Chilaru, viceprimar.
- Cu privire la executarea Deciziei Curții de Apel Chișinău din 26 septembrie 2012.
Raportor: Radu Chilaru, viceprimar.
- Cu privire la cooperarea intermunicipală între or.Ialoveni și comuna Mileștii Mici din raionul Ialoveni.
Raportor: Sergiu Armașu, primar.
- Cu privire la aprobarea acordului de înfrățire.
Raportor: Sergiu Armașu, primar.
- Cu privire la alegerea viceprimarului.
Raportor: Sergiu Armașu, primar.
- Cu privire la stabilirea indemnizației de conducere pentru anul de învățămînt 2016-2017.
Raportor: Elena Palii, specialist principal.
- Cu privire la soluționarea plîngerii colective.
Raportor: Radu Chilaru, viceprimar.
- Cu privire la desemnarea unui consilier care va semna deciziile Consiliului orăşenesc în cazul în care preşedintele şedinţei se va afla în imposibilitatea de a le semna.
Raportor: Preşedintele şedinţei.
Dina Roșca