Zona Economică Liberă „Bălți” a prelungit termenul concursului privind angajarea unui manager în servicii de administrație (mun. Bălți).
Iată care sunt responsabilitățile și cerințele pentru a îndeplini funcția:
RESPONSABILITĂŢI
- Planifică, organizează procesul de activitate al administrației ZEL ”Bălți”;
- Asigură procesul de colaborare eficientă a administrației ZEL ”Bălți” cu rezidenții acesteia și autoritățile publice;
- Realizează suportul informațional al rezidenților ZEL ”Bălți” în privința condițiilor de activitate în cadrul acesteia;
- Asigură evidența permiselor de acces pe teritoriul ZEL ”Bălți”;
- Realizarea de rapoarte, adresări, demersuri;
- Administrarea corespondenţei.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare tehnice sau economice (management);
- Experienţa în activităţi administrative;
- Capacități de colectare și interpretare a datelor;
- Abilități de comunicare, de luare a deciziilor, de sinteză și evaluare a informațiilor
- Spirit de echipă;
- Seriozitate, responsabilitate, promtitudine;
- Utilizarea calculatorului la nivel avansat (Word, Excel, Internet Explorer);
- Cunoaşterea unei limbi străine (engleza sau germana).
Beneficii oferite:
- salariu competitiv
- pachet social
- mediu de lucru profesional
Persoanele interesate pot expedia CV-ul și Scrisoarea de motivare la următoarea adresă de email: office@zelb.md și administration@zelb.md
Termen limită: 15 iulie 2016, ora 16.00
Elena Ivanov