
Sorin Maslo, directorul general al Combinatului de Vinuri „Cricova” S.A., a dezvăluit care sunt planurile întreprinderii pentru anul 2025.
În cadrul unui interviu InfoMarket, el a spus că „experiența anilor precedenți ne-a demonstrat cât de fragili suntem toți în raport cu crizele. Totuși, avem stabilitate în mai multe direcții în care ne vom concentra eforturile”.
„Una de bază este continuarea extinderii suprafețelor de viță de vie. Mai exact, sperăm la finalul anului 2025 să avem cu 70 de hectare de vie mai mult, care să fie plantate anume pe noile podgorii de la Stăuceni. La fel, ne-am propus să diversificăm piețele, sa continuam cu modernizarea și retehnologizarea întreprinderii, să fim mai prezenți la evenimente și forumuri de prestigiu, dar și să atragem turiștii străini în țara noastră, oferindu-le noi experiențe și impresii”, a menționat directorul Combinatului.
Sorin Maslo a remarcat că evenimentele de amploare precum Must Fest și Sparkling Party vor continua să aducă vinul mai aproape de consumatori, iar promovarea gastronomiei locale alături de vinurile Cricova va fi o prioritate, atât prin Complexul Turistic Cricova, cât și prin restaurantul Regatul Vinului.
„În paralel, ne vom reprezenta țara la cele mai prestigioase expoziții internaționale, precum ProWein și Wine Paris, alături de producătorii de renume din Franța, Italia și alte țări viticole. Sperăm anul 2025 să fie și mai productiv decât 2024”, a mai spus conducătorul întreprinderii.