Ivan Suhodol, administrator al companiei de securitate „Justar” SRL, susţine că, compania pe care o administrează are minimum cinci avantaje.
El a declarat pentru www.oficial.md că, în primul rând, e vorba de experienţă. „Suntem pe piaţă de 32 de ani, perioadă în care am acumulat o experienţă apreciabilă. Pe lângă experienţă, ar mai fi de adăugat faptul că „Justar” sistematic perfecţionează metodele de prestare a serviciilor de securitate în conformitate cu realităţile şi progresul tehnologiilor moderne”, a menţionat Ivan Suhodol.
Potrivit spuselor sale, un alt avantaj este siguranţa de care beneficiază clienţii companiei şi care a devenit deja sinonim cu însăşi denumirea companiei – „miile de clienţi pe care-i avem sunt o dovadă directă a siguranţei pe care o asigurăm”.
„La capitolul avantaje aş menţiona şi profesionalismul colaboratorilor noştri. Paza tehnică o asigurăm conform standardelor internaţionale prevăzute pentru acest tip de activitate, iar pregătirea personalului se face în baza unor programe speciale, care iau în calcul toate tendinţele ce se prefigurează în domeniu. Un plus de valoare în acest sens este asigurat şi de utilizarea unui software profesional, a mijloacelor de comunicare și a armelor moderne”, susţine administratorul „Justar” SRL.
Încă un avantaj al companiei, în opinia lui Ivan Suhodol, este calitatea. „Avem implementat un sistem de control al calităţii la toate etapele îndeplinirii obligaţiilor contractuale, care include şi analiza neconcordanţelor, dar și „munca asupra greşelilor” în vederea îmbunătăţirii tuturor proceselor care au tangenţă cu activitatea noastră”, a menţionat el.
Vorbind de avantaje, nu în ultimul rând, administratorul „Justar” SRL invocă flexibilitatea de care dă dovadă compania. „Aici aş menţiona faptul că politica companiei noastre se bazează pe combinarea optimă a fiabilităţii serviciilor de securitate prestate cu un preţ accesibil şi o formă de plată convenabilă”, a mai spus Ivan Suhodol.
Potrivit spuselor sale, „Justar” rămâne asociat cu siguranța, profesionalismul și calitatea, ceea ce face ca fiecare serviciu pe care îl oferă să aibă un anumit grad de popularitate.