La 8 decembrie 2023, în sala de ședințe a Consiliului raional a fost convocată ședința extraordinară a Consiliului raional Cahul, la care au fost prezenți 35 consilieri raionali. La ședință au participat șefii direcțiilor, secțiilor, serviciilor Consiliului, reprezentanții Oficiului teritorial Cahul al Cancelariei de Stat, reprezentanții mass-media.
Ședința a fost deschisă cu onorarea simbolurilor de stat a Republicii Moldova și a fost prezidată de Valentina Șevcenco.
În cadrul ședinței au fost examinate 15 proiecte de decizii. Potrivit ordinii de zi, consilierii raionali au votat formarea a cinci comisii consultative de specialitate pentru principalele domenii de activitate și a fost stabilită componența nominală a fiecărei comisii. De asemenea, consilierii raionali au ales conducerea raionului Cahul pentru următorii 4 ani. Urmare a demersului a 14 consilieri raionali, la funcția de președinte al raionului Cahul a fost înaintată candidatura dlui Pavel Groza. Cu susținerea a 24 consilieri, dl Pavel GROZA a fost ales președinte al raionului Cahul.
În discursul său, Pavel Groza și-a exprimat recunoștința pentru încrederea acordată, exprimând convingerea că prin multă muncă, unitate, comunicare și respect reciproc se pot realiza multe lucruri frumoase. ”Avem unul dintre cele mai mari și frumoase raioane din țară, avem oameni minunați, familii, copii, bătrâni pentru care vă îndemn în unitate să conlucrăm și muncim” a reiterat noul președinte al raionului.
Ulterior aprobării proiectelor de decizii privind expirarea mandatelor conducerii precedente a raionului Cahul, la funcțiile de vicepreședinți ai raionului au fost aleși Tatiana Seredenco, Elena Cebotari și Nicon Păslari.
Totodată, au fost adresate sincere mulțumiri conducerii precedente a raionului Cahul, cu încheierea mandatelor, urându-le succese în toate proiectele pe care urmează să le inițieze.
În conformitate cu prevederile Legii 436/2006 privind administrația publică locală, deciziile consiliului urmează a fi semnate și contrasemnate în cel mult 5 zile de la data desfășurării ședinței.