În data de 13 august 2015, ora 10:00 în incinta Consiliului Raional Leova, a avut loc ședința Comisiei pentru Situații Excepționale, cu primarii din raionul Leova.
În cadrul ședinței s-a discutat:
– Dl Dinu Păscăluță șeful secției situații excepționale și Protecție Civilă a informat participanții la ședință despre actualizarea documentelor în domeniul protecției civile, a listelor comisiilor pentru situații excepționale locale, echipei Punctului de conducere. Desemenea despre prevenirea înecurilor și instituirea Postului de Salvatori și Pompieri administrat de administrația publică locală s. Sărăteni.
– Dl Barcari Vladimir – șeful Secției Administrativ Militară a vorbit despre Evidența Militara și Încorporarea în serviciul civil.
– Dna Maria Dubceac – șef Direcția Finanțe, a evidențiat responsabilitatea și controlul pe care ar trebui sa il dețină primarii cu privire la procesul de execuție a bugetelor UAT.
– Dl Sergiu Postică – șeful Direcției Asistență Socială și Protecție Fmiliei, a vorbit despre conlucrarea dintre DASPF cu APL de nivel I.
– Dl Gheorghe Focșa – șef Întreprinderea de Stat ”Cadastru” Leova – a explicat care este modalitatea de înregistrare a bunului imobil nou format și cum se efectuează corectarea erorilor în baza de date pentru înregistrarea bunurilor.
– Dl Ilie Condrea – șeful Direcției Economie, Dezvoltarea Teritoriului și Atragerea Investițiilor a vorbit despre Parteneriatul Public Privat, centrale termice pe biomasă și regionalizarea întreprinderii municipiale SA ”Apă-Canal” Leova – implementarea proiectului Apă și Canalizare.
La ședință au particpat 23 de primari din raionul Leova, membrii comisiei pentru Situații Excepționale precum și conducerea raionului Leova.
Diana Munteanu