Zona intimă reprezintă un ecosistem delicat caracterizat printr-un pH puțin mai acid decât cel al restului corpului. Această aciditate constituie una dintre barierele naturale ale membranelor mucoase împotriva infecțiilor, deoarece permite dezvoltarea florei vaginale protectoare. De aceea este important ca pH-ul să fie menținut în limita nivelelor normale pentru sănătatea și confortul intim.
Alegerea corectă a unui produs de igienă intimă este esențială pentru starea de bine și echilibrul zonei intime feminine. În acest sens, acest produs trebuie să aibă un pH fiziologic și o formulă cât mai delicată.
Spunem pH “fiziologic” atunci când un produs are un pH apropiat de cel al zonei corpului pe care este menit să fie aplicat.
În această ordine de idei, iată ce ne spune Iraida Snigur, medic obstetrician-ginecolog:
„Unul dintre cele mai importante caracteristici ale gelului intim este pH-ul acestuia. Vulva are un pH între 4.2-6.5, respectiv și gelul intim trebuie să fie apropiat acestui pH.
La testarea gelului intim de la Viorica-Cosmetic, am depistat că acesta are un pH apropiat pH-ului vulvei, nu este nici prea acid nici prea bazic, aceste 2 extreme ar putea duce la schimbări, în cazul celui acid pot apărea iritații, prurit și uscăciune locală sau dacă ne referim la cel bazic, ar servi un mediu prielnic pentru dezvoltarea bacteriilor.”
Gelul intim zilnic din noua serie Sensivio a fost elaborat de către experții companiei Viorica-Cosmetic sub control dermatologic. Acesta este un produs eficient, sigur și delicat pentru igiena feminină zilnică:
- Conține extract de echinaceea purpurea pentru acțiunea sa antiseptică;
- Conține acid lactic pentru susținerea florei benefice locale;
- NU conține sulfați, pentru a nu usca pielea;
- Formulă ”controlul mirosurilor”.
Pe lângă utilizarea sa zilnică puteți să optați pentru acest produs și în alte situații care necesită o igienizare mai minuțioasă:
- După sport;
- Înainte/după contactul sexual;
- Pe durata menstruației.
Gelul intim zilnic cu extract de echinacea și acid lactic a fost supus unei testări independente pe un eșantion de femei cu vârste între 30 și 50 ani. În urma testărilor a rezultat că 7 din 10 femei ar recomanda acest produs și altora. Cercetarea a fost executată de către Xplane Market Research Agency în municipiul Chișinău în anul 2019.
Aflați mai multe despre acest produs delicat și eficient pe viorica.md sau accesați magazinul online unde puteți plasa o comandă cu livrare.