SA „Moldovagaz” își informează consumatorii că a demarat perioada de citire/recepționare a datelor contoarelor pentru gazul consumat în luna decembrie, transmite PROVINCIAL.
În cazul companiei de distribuție gaze „Chișinău-gaz”, datele sunt primite în perioada 24 decembrie–31 decembrie 2021 de la consumatorii casnici, care locuiesc în clădiri municipale cu mai multe etaje, în perioada 3–5 ianuarie 2022 de la consumatorii casnici, care locuiesc în case individuale, vile etc, construite în terenurile din sectorul privat, și în perioada 29-30 decembrie de la consumatorii necasnici (persoane juridice).
Pentru compania de distribuție „Ialoveni-gaz” perioada de recepționare/citire a indicilor variază de la 25 decembrie 2021 până la 2 ianuarie 2022 pentru consumatorii casnici de toate categoriile, și de la 30 decembrie 2021 până la 1 ianuarie 2022 pentru consumatorii noncasnici. Compania „Bălți-gaz” primește datele în perioada 27–31 decembrie de la consumatorii casnici, iar din 29 decembrie 2021 și până la 1 ianuarie 2022 de la cei noncasnici. În cazul „Gagauz-gaz” aceste perioade variază de la 30 decembrie până la 3 ianuarie, și de la 30 decembrie până la 31 decembrie respectiv.
Întreprinderile „Edineț-gaz” și „Orhei-gaz” primesc indicii de consum în perioada 25 decembrie-31 decembrie de la toate categoriile de consumatori, „Cahul-gaz” în perioada 27 decembrie-31 decembrie, „Cimișlia-gaz” în perioada 30-31 decembrie, „Taraclia-gaz” în perioada 30 decembrie-1 ianuarie 2022, iar compania de distribuție a gazelor naturale „Florești-gaz ” de la 27 decembrie până la 1 ianuarie 2022 de la consumatorii casnici, și de la 27 decembrie-2 ianuarie de la cei noncasnici.
În cazul SRL ”Ungheni-gaz” termenul de recepționare a indicilor consum este stabilit în perioada 31 decembrie–2 ianuarie 2022 pentru consumatorii casnici, iar de la 29 decembrie până în 31 decembrie pentru cei noncasnici, „Stefan Vodă-gaz” – 29 decembrie-3 ianuarie, și 29 decembrie-2 ianuarie respectiv.
Datele de consum pot fi transmise prin intermediul unei fotografii a aparatelor de contorizare prin Viber ChatBot, serviciului „Cabinetul personal al consumatorului” sau rubricii dedicate pe site-ul www.moldovagaz.md, precum și apelând la numărul unic 1304 sau 1305 în cazul municipiului Chișinău. Totodată, este pus în funcțiune și telegram-canalul MoldovagazSupport, prin intermediul căruia consumatorii pot să-și adreseze întrebările operatorilor SA „Moldovagaz”.