La data de 16 decembrie 2021, a avut loc ședința ordinară a Consiliului Raional Cahul, unde au participat consilierii raionali, șefi ai subdiviziunilor din subordinea Consiliului Raional, conducători ai serviciilor desconcentrate și primarii UTA din raion. Din cei 35 consilieri raionali, au fost prezenți 32, iar ședința a fost prezidată de consilierul raional Sergiu Drangoi, informează PROVINCIAL cu referire la autoritățile raionale.
Astfel,tradițional, ultima ședință din an, consilierii sunt colindați de copii. În acest an am fost onorați de către ceata de colindători de la grădinița — creșă, nr.9 „Scufița Roșie”, mun.Cahul și ceata de colindători din satul Cîșlița Prut. Colindătorii costumați corespunzător și înarmați cu clopoței și bici au venit cu urături și colinde pentru toți cei prezenți în sală.
La rândul său, conducerea raionului și consilierii raionali au oferit colindătorilor colaci, dulciuri și cadouri.
După un început frumos al ședinței ordinare, consilierii au aprobat pentru a fi examinate 35 chestiuni, care prealabil au fost examinate la ședințele comisiilor de specialitate.
În cadrul ședinței au fost examinate mai multe chestiuni importante, cum ar fi aprobarea bugetului raionului Cahul pentru anul 2022, aprobarea Programului de activitate al Consiliului Raional Cahul pentru anul 2022, etc.
O altă problemă, nu mai puțin importantă, fiind asumarea responsabilității Consiliului Raional Cahul pe proiectul „Modernizarea serviciului de alimentare cu apă potabilă în raionul Cahul, prin extindere și regionalizare continuă”, transmiterea unei autospeciale cu capacitatea de 6m³ în gestiunea primăriei Andrușul de Jos, darea în locațiune a unor spații neutilizate, casarea unor bunuri uzate raportate la mijloacele fixe, etc.
De asemenea, a fost aprobat acordarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă al Consiliului Raional Cahul pentru 5 persoane, care necesită în acordarea ajutorului medical costisitor în sumă totală de 85,0 mii lei, din care 50,0 mii lei vor fi alocați unui copil din municipiul Cahul, pentru investigații medicale costisitoare.