La 3 septembrie curent, Direcția Economie și Cooperare Transfrontalieră a întrunit agenții economici participanți în cadrul Proiectului „Produs de Hîncești”, pentru a discuta oportunitățile de participare la târguri și expoziții în perioada ce urmează, informează PROVINCIAL, cu referire la autorităţile raionale.
Astfel, cei prezenţi la întrunire au fost salutați de către Elena Nichifor, șef Direcție Economie și Cooperare Transfrontalieră, care a încurajat agenții economici să participe activ la toate evenimentele posibile în vederea promovării produselor sale, contribuind astfel la crearea unei bune imagini, dar și la sporirea atractivității investiționale a raionului Hîncești. Totodată, dânsa a mulțumit participanților la întrunire pentru receptivitate și a comunicat despre progresul înregistrat de Consiliul Raional Hîncești în relațiile sale de cooperare cu consilii județene din România, care se vor materializa în perspectivă într-o participare mai consistentă a reprezentanților raionului nostru în cadrul expozițiilor, târgurilor și altor evenimente organizate în județele vizate.
“La fel, urmează să fie reluată (după o pauză de aproape 2 ani) organizarea de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a evenimentelor deja tradiționale, cum ar fi expozițiile „Republica Moldova Prezintă” la Baia Mare, Iași, Brașov și, nu în ultimul rând, forul expozițional „Fabricat în Moldova”. Dacă e să luăm perspectiva imediată, în perioada 24-26 septembrie, la Baia Mare, județul Maramureș, va fi organizată expoziția „Moldova Prezintă la Baia Mare”, ediția a II-a, unde sunt invitați și producătorii din raionul Hîncești de către Consiliul Județean Maramureș, grație sprijinului parțial al căruia producătorii din Hîncești vor beneficia de spațiu gratuit. Totodată, producătorilor hînceșteni li s-a propus deja să participe la un alt eveniment important „Moldova Prezintă la Iași”, care va avea loc între 12 și 14 noiembrie 2021” – comunică reprezentanții Consiliului Raional Hânceşti.
De asemenea, spre final, Dna Nichifor a vorbit și despre identitatea promoțională a brandului „Produs de Hîncești”, inițiind un dialog interactiv orientat spre identificarea modalităților și propunerilor pentru dezvoltarea instrumentelor promoționale.