Statisticile din ultimii ani la capitolul emigrării tinerilor sunt alarmante. Populația tânără alege să muncească peste hotare, adesea din necunoașterea faptului că în Republica Moldova există posibilitatea de a câștiga decent, muncind la proiecte care vizează o țară întreagă, iar în urma afirmării, fiecare angajat are posibilitatea de a avansa. Acestea și nu doar sunt dezideratele care au stat la baza proiectului „Maratonul angajărilor”, startul căruia Instituția Publică „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” (I.P. „CTIF”) îl anunță începând cu 01.08.2021.
Proiectul are un set de obiective complexe, care vin în susținerea tinerilor și acestea sunt:
- Oferirea posibilității tinerilor de a avea locuri de muncă sigure, cu salarii motivante;
- Posibilitatea tinerilor de a munci și de a se afirma acasă;
- Implicarea tinerilor în gestionarea proiectelor interesante și cu impact social.
În această ordine de idei, „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” este o instituție publică aflată la autofinanțare, iar angajații acesteia nu au statut de funcționari publici.
Misiunea I.P. „CTIF” este de a asigura edificarea, suportul și administrarea sistemelor informaționale și serviciilor electronice în domeniul finanțelor publice, care înglobează în sine totalitatea de soluții și sisteme informatice (96 sisteme) în domeniul trezoreriei de stat, achiziții publice, administrării fiscale și vamale, precum și asigură gestiunea unui portofoliu de proiecte de dezvoltare (51 proiecte), activități dictate de modificarea cadrului legislativ sau planului de dezvoltare al Guvernului Republicii Moldova.
Portofoliul vast de proiecte presupune și creșterea constantă a echipei. Astfel, pentru cei care-și doresc să devină membrii ai echipei „CTIF”, care numără peste 500 de angajați, Instituția vine cu un set de facilități complexe și inovative care, la rându-i, formează un fundament solid pentru dezvoltarea carierei tinerilor, acestea fiind:
- Mediu de lucru dinamic, colegi profesioniști și pasionați;
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională;
- Salariu competitiv, pachet social deplin și alte recompense și beneficii de motivare suplimentară;
- Program flexibil, cu posibilitatea de a munci la distanță;
- Proiecte cu impact social;
- Sediul principal în centrul capitalei;
- Program de integrare și ghidare de către mentorat (cu posibilitatea de a munci la distanță după 3 luni);
- Structura organizațională flexibilă, bazată pe proiecte;
- Program de instruire continuă, suport instituțional în domeniul certificării și acces la traininguri/ instruiri interne și externe (coaching, cursuri, traininguri, conferințe);
- Remunerarea activității în orele de peste program conform legislației;
- Activități de coeziune de echipă și evenimente corporative ș.a.
Proiectul „Maratonul angajărilor” își propune angajarea specialiștilor din domenii vaste de activitate, cu orientare preponderentă în IT, lista completă a locurilor de muncă vacante fiind următoarea:
- Manager de proiecte informatice;
- Programator PHP (Laravel);
- Programator .Net;
- Programator Ruby;
- Programator 1C;
- Expert în domeniul echipamentelor de casă și control;
- Administrator de sisteme informatice;
- Administrator rețea de calculatoare;
- Administrator baze de date.
„Maratonul angajărilor” va avea loc în perioada 01.08-01.10.2021, iar pentru informarea și comunicarea rapidă, și detaliată despre evoluției proiectului, evenimentele online și offline care vor avea loc în cadrul proiectului, precum și recepționarea, la direct, a CV-urilor, a fost creată o pagină de facebook Maratonul Angajărilor la I.P. CTIF.
Pentru a participa la concursul de angajare, toți cei interesați de ofertele de muncă sus-enumerate pot expedia CV-urile la adresa maraton@ctif.gov.md sau solicita informații adiționale la numărul de telefon: (+373) 0671 53 000.