Agenția de Investiții împreună cu partenerii și influencerii au lansat, în mediul online, apelul de raliere la o campanie națională de promovare și susținere a turismului intern din Republica Moldova cu genericul #NeamPornit.
Campania constă din mai multe etape și presupune o serie de măsuri prin care urmărim să creștem fluxul vizitatorilor, să stimulăm crearea și consumul produsului turistic local. Printre acestea:
- Organizarea unui studiu reprezentativ (cu apel de participare a întregii societăți) pentru a identifica așteptările, cererea reală și oportunitățile la momentul actual în turismul domestic;
- O hartă exhaustivă accesibilă și prin aplicație mobilă care permite agregarea ofertei turistice existente;
- Elemente de suport pentru agențiile de turism locale întru crearea ofertei turistice domestice (de 1 zi/week-end/vacanța) corelată cu așteptările și posibilitățile populației;
- Campanie de angajare a cetățenilor în redescoperirea locurilor și obiectivelor turistice spre a fi vizitate în perioada post-pandemie;
- Campanie de vizibilitate pentru identificarea locațiilor noi, insuficient promovate anterior, dar care conturează oferta de turism de experiențe unice (agro, eco, gastronomice, de meșteșug, de aventură ușoară, sportivă etc.), poziționând Republica Moldova drept o destinație turistică de 365 zile.
Orice instituție, companie se poate ralia și completa lista parteneriatelor în susținerea turismului domestic.
Dina Roșca